úterý 10. března 2009

Malování na hedvábí

Loni jsme měli ve školce touto dobou keramickou dílnu.Letos byla taky a navíc jsme si ještě mohli vybrat malování na hedvábí nebo malovat obrázky na sklo.Původně jsem teda moc do dílny v MŠ jít nechtěla a oznámení na nástěnce jsem nenápadně ignorovala.Taťka nebyl doma a absolvovat něco takového s Lukym jsem neměla v plánu.Jenže když jsem si přišla pro Báru do školky,tak celá nešťastná mně vykládala,jak je keramika a ona mi to zapomněla říct a tak ráda by tam šla.Ví že máme sebou Lukyho,ale kdyby se tak aspoň na chvilku tam mohla jít podívat. Jen se podíváme a hned půjdeme.
Zkrátka vzdala jsem to.Vzala Barču a Lukyho a šli jsme se podívat do dílny.Však ono to nějak dopadne.
Protože tam byl Luky a navíc keramiky máme už ze školky doma plno,tak jsem šli malovat na hedvábí.A bylo to super.
Barča si vzala jednoho motýlka a než jsem donesla druhého pro mně,tak už ho měla skoro hotového.Luky měl snahu chvilku malovat se mnou,ale moc ho to nebavilo,tak si šel hrát za dětmi.A světe div ,vůbec nás nepotřeboval.Jen jsem na něhoj občas koukla a s Barčou jsme mohli malovat,jak dlouho jsme chtěli.
A tohle je Barčin motýlek,má ho rozhodně hezčího než já

a tento je můj


Když Barča domalovala motýlka, chtěla pořád ještě něco tvořit.Lukymu se taky nechtělo domů a tak jsme ještě spolu malovaly tričko

0 komentářů: