čtvrtek 28. ledna 2010

Award 2010

Od Monindy jsem dostala ocenění svého blogu.Udělalo mi velkou radost a tímto ji také moc děkuji.Jsem ráda,že občas nakoukneš.Je fakt,že jsem blog v poslední době trošku zanedbávala,ale já se polepším :)


Pravidla tohoto ocenění:

Zanechte jméno a odkaz na toho, kdo vám dal toto ocenění na svém blogu. Pak Nominujte 5 blogů, o kterých si myslíte, že jsou úžasné!

A kam posílám ocenění?Vzhledem k tomu,že jsem v poslední době od scrapu utekla k focení,tak všechny oceněné blogy jsou blogy s naprosto úžasnýma fotkama,kam strašně ráda chodím na kukačku :

Klarissa
Kattja
Petjan134
Hengy
Katcha

3 komentářů:

klarissa řekl(a)...

Mirko, díky, že sis na mě vzpoměla...k

Kateřina řekl(a)...

Mirazo vážně jsi mě moc potěšila!!! Děkuji!!! Kattja

Hanka řekl(a)...

Moc děkuju!!! :o)