pondělí 8. listopadu 2010

Minidortíky a Bára

.....tak tohle byla asi nejrychleji vyrobená dorta teda dvě :)V neděli večer,když jsem byla na odpolední,mně kluci v práci poprosily,jestli bych do zítra nevyrobila dva úplně prťavý dorty.Prý něco ve stylu hrnkový knedle v mikrovlnce:)) Fakt netuším jak na tohle přirovnání přišli.Dost váhavě jsem slíbila,že to zkusím,ale že vážně nic neslibuji.V pondělí totiž Barča musel nastoupit do nemocnice na operaci s ouškama na jednodenní chirurgii a tak jsem nevěděla jak  budu všechno stíhat.Báru jsem museli ráno odevzdat v nemocnici a večer po zákroku jsme si ji měli vyzvednout.

Ráno Barču přijali do nemocnice a já se sama vrátila asi v 9 hod domů.No a protože jsme byla fakt dost nervozní jak to s ní dopadne,byl to sice lehký zákrok,ale stejně nemocnice je nemocnice :( tak jsme naznala,že než se užírat a nervozně poposedávat a čekat na dobu kdy budeme moc zavolat jak všechno dopadlo,raději jsem se dala do výroby dortíků. 
Po 9 hod jsem začala teprve míchat těsto,ale povedlo se a ve 13 hod bylo hotovo a já mohla zavolat do nemocnice a odejít na odpolední do práce.Barče dopadl zákrok výborně a mini dortík měl taky úspěch......


0 komentářů: