pátek 8. dubna 2011

Jak zabalit 4ks pantů do 3 krabic

....aneb hurá konečně máme kompletní obývák......
20.ledna jsme si udělali radost a koupili jsme si domů nový nábytek do obýváku.Pravda byl sice na objednávku( nebyl nejlevnější a tak vyrábějí přímo jen to co si zákazník objedná),ale prodavač nás mile ujistil že do 4 týdnů je nábytek doma.Tak jsme si řekli fajn,aspoň stihneme vymalovat.Doma jsem ještě jednou pořádně prostudovala fakturu a zjistila jsem ,že nábytek bude dodán někdy mezi 8-10 kalendářním týdnem.Takže žádné 4 týdny,ale spíš tak 7 - 8 týdnů.No nic aspoň nemusíme s malováním tak pospíchat.Takže jsme dali pryč starý nábytek,pomalu jsme vymalovali a v obýváku máme krabice od banánů a v nich věci ze starýho nábytku :)
A světe div se 8.3. nám konečně přivezli nábytek.Ovšem radovali jsme se jen chvilku.Chceme přidělat dvířka k první skříňce  a ať hledáme jak hledáme panty s úchytkou  nejsou.Tam kde mají být je jen prázdná krabice.
 Takže místo další montáže volám na reklamace.Paní je moc ochotná,tak ji vysvětluji co nám chybí.První pozitivní zpráva a toho dne taky poslední je ,že nemusíme všechny balíky vozit zpět!To se mně fakt ulevilo :)
Paní na reklamacích hned naštěstí ví podle typu nábytku,že se jedná o nějaké speciální panty a tak ji říkám : můžu se pro ty panty zastavit ještě dnes?Naivně jsem se domnívala,že někdo panty do krabice nepřibalil a tak  tím pádem musí v obchodě jedna sada přebývat.Ovšem ochotná paní mně uzemnila tím,že si rozhodně pro panty přijet nemůžu,protože se musí objednat!!!!Tak se opatrně ptám za jak dlouho tak myslí že ten balík může přijít,když musí napsat na firmu kde nábytek vyrobili a pošta taky není nejrychlejší že...Paní jsem asi hodně pobavila,protože na mně vybafla...to se bude vyrábět!!!Počítejte tak 2-3 týdny.Myslela jsem že snad špatně slyším!Nic jinýho jsme ale dělat nemohli a jít koupit panty do obchodu fakt nepůjdu.
Po 3 týdnech 29.3.volám na reklamace.Opět to vzala ta stejná paní,která tentokrát už tak ochotná nebyla.Ptám se ,že teda 3 týdny pryč a panty nikde.Vysvětluje mně že dnes je úterý,bez ní bych to teda asi nevěděla, a týden končí až v neděli a proto 3 týdny končí taky až v neděli - to je fakt logický...grrr ...a když panty přijdou tak určitě zavolá.
Ženská zavolala 8.4.!!!!Byla jsem v práci a tak pro panty jel Michal.Když jsem uviděla co dovezl,tak jsem myslela,že blbě vidím.Dovezl 3 krabice!!!!!!Každá takových větších rozměrů.
Otevřu první a tam bylo 10 malilinkatých šroubků ....



 Tak si říkám to si snad dělají srandu....
....otevřu druhou a tam naprosto jiný úchytky než máme !!!



 ...my máme tyhle...


To už na mně šly mrákoty...protože znovu volat na reklamace a čekat další měsíc bych asi nerozdejchala
Naštěstí v té třetí bylo to co jsme potřebovali....


Teď už chápu,proč to tak dlouho trvalo.Zabalit 4 ks pantů do 3 krabic to je fakt umění .
Taky jsem zvědavá komu budou chybět ty úchytky,který máme doma navíc.

1 komentářů:

michal řekl(a)...

Jako on nábytkové firmy fakt překonávají v neekonomických baleních. Jasně, tak lidi jim to zaplatí. Ale tohle, co vy ukazujete, je přesně ten důkaz toho, jak by to podle mě nemělo vypadat. V tomhle se mi hodně líbí SVIS, který nábytek posílá fakt dobře zabalený, ale zároveň s minimem krabic a zbytečného obalového materiálu. :)