pondělí 17. listopadu 2008

Jako "Santa"

Vánoce a konec roku se pomalu blíží a jako každý rok se budou posílat blahopřání a PFky.
Momentálně tvořím scrap kalendář na příští rok,tak jsem se rozhodla ,že udělám i PFku.
Nápad tedy nějaký je,ale fotky na zpracování žádný.
Holky na diskuzi scrapbooku už vytahují nádherné fotky,kdy jim děti pózují jak profesionální modelky s vánočními ozdobami.Takže, inspirace by byla a zbývá jen vyfotit děti.
Koupila jsem druhou červenou čepici,jedna už byla doma a když jsme dnes přivezli Barču od babičky,děti jsem oblékla do bílých triček a červených čepic a začalo se fotit.
Ha,ha,ha to zas byl nápad. Luky si nenechá čepici na hlavě ani pod příslibem čokolády! Fakt nechápu,jak holky ty děti fotí! Čepice měl pouze v okamžiku kdy jsem mu dala na hraní naprosto dokonalé vánoční doplňky.Starej foťák,pohár a igelitka,aby to bylo kam balit.O jen tak nedbale pohozených vánočních ozdobách jako u Gabči nebo Peti si můžu nechat jen zdát.
A výsledek - na nějaké fotce sice čepici Luky na hlavě má,ale fotka zase nejde použít,protože je mázlá!Pokud mám náhodou na jedné fotce obě děti,tak aspoň jedno se tváří jako naprostý idiot.

Pravda byl to první pokus,navíc večer.Nedělám si iluze, že ještě víc jak jeden přežiji, ale ještě jednou to zkusím.Přes den a s vánočními ozdobami.

Další fotky tady

0 komentářů: