pátek 1. května 2009

31.den - Cirkus

Přijel k nám cirkus.Po dnešním zážitku musím ovšem napsat - bohužel na něho vidíme z balkonu.Samozřejmě jak ho Barča uviděla,hned do něho hrozně moc chtěla jít.Loni už jednou byla,tak vím že by se ji tam moc líbilo a tak jsem kývla na to,že půjdeme.Sice bere ATB,ale jinak ji nic není a cirkus tu bude jen do neděle.Jenže nastal problém.Můžeme jít jen dnes a taťka je v práci.Luky přizvukoval Báře ,že taky chce jít strašně moc do cirkusu a že se mu tam bude líbit.Tak jsem tedy vyrazila s oběma dětmi.A tím to začalo....... (další popis raději v bodech)

-cestou k cirkusu Luky pořád vykládá,jak se mu tam bude líbit
-kupuji vstupenku pro mně a Báru,Luky jde naštěstí zadarmo

-Lukymu se cirkus líbil pouze do okamžiku,než jsme vlezli do stanu
-v okamžiku,kdy sedáme do šesté lavice mu tečou slzy jak hrachy a řve tak,jak kdyby mu rvali nohu.Nelíbí se mu tam a chce domů.
-odkládám tašku na zem a téměř ve stejný okamžik ji Bára kopne dolů pod lavice
-posadím Lukyho,abych mohla jít lovit tašku a Luky řve ještě víc
-řev nabírá na síle při vystoupení jakéhokoliv artisty.Asi má Luky strach,že artista spadne.
-artistů je hodně
-říkám Báře,že raději půjdeme s Lukym ven a budeme se na ni dívat škvírou ve stanu.Řve,že by tam nechtěla být sama
-oba sedí na mém klíně
-konečně přestávka
-ani omylem se mi nedaří přemluvit Báru,že už by jsme mohli jít domů
-po přestávce nemůžu Lukyho dostat zpět ani za nic,naštěstí Luky uvidí blikající tyčku
-po velkém přemlouvání a nákupu tyčky za 150 Kč se mně podaří narvat Lukyho zpět do cirkusu
-protože Bára nemůže hlady vydržet do konce představení,jedla těsně před odchodem z domu,kupuji jí popcorn
-Luky už řve trošku míň,protože bliká tyčkou
-oba opět sedí na mém klíně.Navíc držím popcorn a tyčku,která má asi tak 40 cm
-po dvou hodinách představení končí.Jsem ráda,že jsem přežila.


Tyhle dvě hodiny nakonec vyšly na 600 Kč a opravdu stály za to!!!Ale co by jsme pro svoje děti neudělali,že?

1 komentářů:

Petra Jandová řekl(a)...

Super komentář. Živě si to představuji :))). Nějak podobně by to proběhlo i u nás.