úterý 12. května 2009

42.den - Kurz v IDIFu

Už je to dva měsíce co jsem koupila nový foťák a s focením to teda není žádná velká sláva.Fotky jsou rozhodně lepší než dřív,ale pořád to není ono.Na netu jsem objevila kurz "Začínáme s digitální fotografií" v institutu IDIF a tak jsem neváhala.Přemluvila jsem dokonce Babs,aby vyrazila se mnou :-).No a kurz mně tedy vážně dostal!!!!A proč?....

-náš lektor na kurzu Jan Březina měl úžasnou schopnost vše nádherně vysvětlit a navíc člověka přímo nadchnout pro fotografování
-vyzkoušet si fotografovat v ateliéru
-pokecala jsem s Babs,která je naprosto super pohodová ženská
-byla jsem bez dětí

Sice jsem zjistila,že fotit dobře ještě hodně dlouho nebudu,ale nic to nemění na tom,že foťák který jsem si nedávno koupila budu asi muset vyměnit za nový model:-))Mmch už mám vybráno!

A pro ilustraci přidávám pár pokusů z ateliéru :

portrét

detail

A jedna snaha o celkové vyfocení modelky.Bohužel světla v ateliéru nebyla nastavena na můj foťák

5 komentářů:

Babs řekl(a)...

Mirko, jsem moc ráda, žes mě vytáhla a fotky máš boží!!!

macek007 řekl(a)...

Mirko, parádní fotky. Koukám ,že Tě focení chytlo, mě taky. Ať se Ti daří!! Martina

Andynka řekl(a)...

Mirko chválím máš to také krásné!Líbí se mi tvé fotečky moc! ;)

Petra Jandová řekl(a)...

Pěkné fotky. Bongo bylo super, bolí mě lýtka, jak jsem skákala na trampolíně :)).

Katka s Nancy řekl(a)...

Krasne fotky.