čtvrtek 22. dubna 2010

Budoucí povolání

Tak Barča i Luky asi už nyní mají jasnou čím budou až vyrostou.Zcela určitě budou studovat minimálně  nějakou DAMU,FAMU nebo něco podobného a budou herci!Co dokáží předvést za scénku to se opravdu málokdy vidí.
Včera si Bára zadřela asi milimetr velkou třísku.Začala řvát v okamžiku,kdy jsem řekla že se ji na ni podívám.Pinzeta byla zatím v šuplíku.V okamžiku kdy uviděla pinzetu u mně v ruce, propukla v  naprosto hysterický řev,udělala se ji bublina u nosu a začala se loučit se světem!"Sbohem světe" vydržela řvát nepřetržitě asi půl hodiny,vlastně po celou dobu po kterou jsem s ní sváděla boj a snažila se ji rozevřít zaťatou pěst a vytáhnout třísku!Lukyn samozřejmě u zákroku nemohl chybět a Bářin řev prokládal výkřiky :hysterka,Bára je hysterka!!!Řekla bych,že takový dramatický výkon by leckterá herečka nezvládla!
No a dnes se s velkou slávou předvedl Lukyn.Na malíčku na noze měl pidipuchýř.Měla jsem strach,aby si ho neodřel  a tak jsem mu ho zalepila!V okamžiku kdy jsem dolepila náplast spustil hysterický jekot,že ho náplast bolí a začal na nohu kulhat.Tak jsem náplast sundala,ovšem Lukynek vydržel kulhat až do školky!!!!!
Ve školce pak měli nějaké závody,které naprosto ignoroval,protože ho 1.) bolí noha, 2.) je tam moc dětí!Hlavně,že ho noha nebolela,když pospíchal ze školky domů!Opravdu výkon hodný Oskara!!!!

Malý ignorant při závodech

0 komentářů: