pátek 9. dubna 2010

Opět Brno

a opět výhled z okna :-) Koupila jsem si novou knížku o HDR fotografii a tak zkouším a zkouším.Zatím jen bohužel z okna a bez stativu

8 komentářů:

Kačka řekl(a)...

Mirko ta první se mi líbí děsně moc, taky mám HDR v plánu....ta fotka vypadá jak z nějakýho katastrofickýho filmu :-)

Hanca řekl(a)...

Teeda, Mirí, naprosto souhlasím s Katkou, ta první je fantastická!

Family Foto řekl(a)...

Nádhera!!! Jsi moc šikovná!!!

krista řekl(a)...

tedy ta první fakt nemá chybu!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Ta první je uuuzasná, parádná fotky všechny

katcha řekl(a)...

Mirazo,to je nádherný!!!!!...já mám tak výhled na bývalou slepičárnu chi...mám ráda tvoje fotky!!!

Syd řekl(a)...

no pání, fakt nádhera!!!

a ta první je dokonalá!!!

Andynka řekl(a)...

Fíha to jsou nasprosto super záběry ! Moc se mi líbí ! ;)